Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.06.2007 20:50 - Абитюрентски бал на 12д клас от ПГИ Д-р Иван Богорв най-амбициозния клас на випуска.
Автор: vipfashion88 Категория: Забавление   
Прочетен: 25158 Коментари: 4 Гласове:
0



"Един неразделен клас с радостни песни и шеги..."С тази песен се разделя всеки клас а от скоро и с "И нека чашите пълни да вдигне и сълзите от радост не крием. С тази наздравица клетва изричаме, че ще се срещнем, че ще се срещнем се вричаме.".
В началото ще ви разкажа как мина моето изпращането от роднините и приятелите в едно много яко кафене във Варна а след това и как вземането класната и самата абитюрентска.
Станах раничко за да имам време да си направя косата и да се икъпя.Облякох хубавия костум обух белите обувки и слязох в колата за да ме закарат до заведението от където трябваше да ме изпратят и където посрещнах най-любимите си хора.
До като пътувах ми се обадиха компанията от 11а клас и ми казаха че няма да могат да дойдат защото са на концерт и незнаят кога ще свършат.На мен ми стана много тъжно, но има казах че няма да се сърдя и продължихме ку заведението.
image

Стигнахме във заведението и влязох ме в залата тя се намираше на долния етаж на заведението.Имаше наредени маси с хапки и др вкусотии.Когато отидохме там бяхме само аз майка ми и сестра ми.Сестра ми отиде да вземе Диляна а през това време аз си чаках гостите.Изведнъж по стълбите слязоха 11а клас и аз много се зарадвах че дойдоха.След това дойдоха сестра ми и Диляна която носеше музика.

image

Те ми поднесоха като подарък един сребърен ланец същия като гривната която ми подариха за рожденния ден.
Следващия гост беше една приятлка на майка ми Вили.Тя ми подари една красива гривна "Версаче".

image

Сестр ми и диляна се бяха направили толкова хубави че неможех да им се нарадвам.

imageimage

Следващите гости ако не ме лъже паметта бяха Стела и Мегито.Мегито ми е 3-та братовчедка а майак ми е кръстница на Стела.С Мегито се знаем от малки и много сме се забавлявали заедно.Те ми подариха парфюм със страхотен аромат.

image

За жалост Мегито неможа да остане докрая но майка и я замести.И се надявам скоро пак да се видим било то с повод или без.
Следващия гост пак е приятелка на майак ми и се казва Катя.Другите гостенки са две съученички на сестра ми които закъсняха малко защото изпращаха абитюренти от тяхното училище.Яна и Кристина разбирасе ме разцелувах.

image

След това излязох да посрещна двете си маминки Нина и леля Ваня.Те двета ми подариха най-важното и това беше че дойдоха не че нямаше и други подаръци но за мен беше важно гостите да са там а не какви подаръци ще ми дадът.От тях получих много яки фешън дрехи като за мен пари и хубав чсовник.

image

След тях дойде момичето което колкото и пъти да му да съм го режел че ще излзем на кафе все някой ден излизаме от всичките но все още не ми се е расърдила да не дава господ.Това беше Жана.

image

Ето и другите гости ....

image

Това е приятелско семейство от София.С тях се виждаме само лятото но сме големи приятели.
Имаше и още гости но просто снимки няма.
През цялото време имаше музика която ние харесваме чалгийка хора и техно малко разбира се.
Като абитюрент се включвах във всяко хоро.Но тези снимки са прекалено компрометиращи.
Дойде време да заминавам за срещата с класа.Излязохме от заведението и се снимах със всички.

imageimage
imageimage
Ами това е май около гостите ми.Забравих да ви се покажа пред колата.
imageS-класа все пак.

Отидохме ние на срещата в уречения час.Всички мои съученици бяха красиви и неузнаваеми.Сами ще се уверите колко красив клас сме.
image

Яница, Денито, г-жа Добрева и Ренито.

image

Джейлян, аз, Денито и Кацито.

image

Яница аз и Милица.

image

Данчо аз Джейлян и Миро-малкия.

image 

Аз и Ренито.

image

Аз и моите две принцеси-дами за бала Светла и Кацито.

Ето и други снимки на които мен ме няма но ще ви покажа най-хубавите абитюренти на випуска в ПГИ Д-р Иван Богоров.
imageimage
imageimageimage

И така тръгнахме къмкласната икой води АЗ.Стигнахме до там събрахем и се и се качихме горе при класната.Тя се беше приготвила с много храна шампанско и т.н.Подарихме и страхотно златно коли е едина златна гривна същата като кулието.Класната беше много трогната и щастлива.

А сега ето малко снимки и от там.

imageimageimage

Какви пияници само и от колко рано почваме.Хахахахахах.

image
imageimage

Тук липсва някой!!!!

image
image

Една много красива абитюрентка.

image

Ето я другата красива абитюрентка.

image

И това е.
След класната казах че се запътихме към хотела. Едва едва се събрахме целия клас и пак не бяхм всички за жалост Светла и Кацето липсваха на общата снимка пред хотела.А докато чакахме да се снимаме и да влезем в хотела си правехме още снимки....

imageimageimageimageimageimageimageimageimage

Пфу...Свършихме долу със снимки.Настанихме се ние горе по стаите но какво стана на две от абитюрентките има се доходи по малка нужда и гледайте шоу.

imageimage

Направихме си яки снимки и на балконите и вътре в стаите докато чакаме да дойде време за вечерята в ресторанта.

imageimageimageimage

Последваха и снимки пред ресторанта.

imageimageimageimageimage

Следваше голямата вечеря.За нея ще разкажа след снимките които ще покажа.
imageimageimageimageimage

И след тези пленителни снимки започва разказа.
Влязохме класа с класната в ресторанта а докато влизахме другите класове викаха за доборо де.Настанихме се на хубавите маси и започнахме да ядем тъй като цял ден не бяхме яли и алкохолоа щеше да ни хване много бързо.Хапнахме и станахме да поиграем.На единствения кючек реших да се кач на стола но ме свали охраната за жалост.Играхме всички право хоро.Имаше и игра организирана от диджея но ние не участвахме.
След вечерята се качихме в стаите да се преоблечем за дискотеката.След това слязох,е долу в ресторанта защото бяхме забравили някои работи и докато бяхме долу аз водих две хора дайчово и еленино.Хората не бяха голми и се играеха повече от даскалки и двама трима ученика.Беше много забавно изморително и потно.
След хората се метнахме на дискотеката.От там нямам снимки но ще ви кажа че ако имам малко повечко пари пак ще ида в нея дискотека защото това там е нещо невиждано.Лошото е че като се качих отново на стол за да играя охраната пак ме свали.
Забавлявахме се много пускаха само яки песни но стана ли 4 часа трябваше да си ходим защото аз заминавах в 6:30 за Гърция за която ще разкажа в друга статия.

И така това беше абитюрентската ми все още чакам ДВД-то но това са подробности.

Айде и чакам коментарчета от познати приятели а може и да не ви познавам само напишете в коментара кои сте. 



Тагове:   бал,   клас,   най,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Абитуриентският ти бал е хубав, но ...
25.10.2007 11:13
Абитуриентският ти бал е хубав, но жалко че в Богоров не са ти оправили правописа, а то е едно от най-реномираните училища във Варна.
цитирай
2. анонимен - f0schY
04.06.2008 21:02
pFf mn d0br0 :) i Az si chakam baLa sLed 4 godIni :D mN stE hubAvi! i na izpRashTanet0 bqhte sTrahotNi ;) {} uSpeHi ottuk natAtyk v jIv0ta :) {}
цитирай
3. анонимен - Mn e qki4ko. I na6iq bal be6e stra...
08.06.2008 14:45
Mn e qki4ko.I na6iq bal be6e strahoten de
Vse pak...... e Bogorov :))
цитирай
4. анонимен - pavlina
27.08.2008 19:50
Ox..kakvo da ti kaja vsichki ste mn hubavi,no znaesh li ?Vie ot po golemite gradove ne ste takiva kupondjii kato nas selqnite taka da se izrazq :) nie piem do skysvane ,kucheci do pripadane i nqma lqgane po 2 dni :) ama se radvam za vas hubavo e bilo :) pozdravleniq :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vipfashion88
Категория: Забавление
Прочетен: 57562
Постинги: 10
Коментари: 13
Гласове: 37
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930